Přístup učitele 1. st. ZŠ k žákovi s dysortografií – Michaela ROBOVÁ
Michaela ROBOVÁ
Master's thesis
Přístup učitele 1. st. ZŠ k žákovi s dysortografií
Approach the teacher first grade of primary school to pupils with dysorthography
Anotácia:
Tato diplomová práce je zaměřená na přístup učitelů 1. stupně základní školy k žákům s dysortografií. V teoretické části zmiňuji vymezení pojmu specifické poruchy učení a základním rozdělením. Dále se zabývám charakteristikou a vymezením základních pojmů, tedy dysortografií, jejích příčin a projevů, diagnostiku a základy reedukační péče. Empirická část je zaměřena na žáky s dysortografií. Metodou pozorování …viacAbstract:
This thesis deals with teacher´s ingress to pupils with dysorthography in the first grade of primary school. In the theoretical part, the key elements are definition of item specific defect of learning and its ground allocations. As the next I´m working with charakteristic and definiton of ground terms, in that case dysorthography, its occasions and allocution, diagnostic and bases of reeducative care …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2015
Zverejniť od: 26. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PaedDr. Eva Suchánková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ROBOVÁ, Michaela. Přístup učitele 1. st. ZŠ k žákovi s dysortografií. Č. Budějovice, 2015. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.6.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 6. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Primary school teaching / Teaching for the First level of primary school, Special pedagogy basics for 1. level of basic schools
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Specifické poruchy učení u dospělých lidí
Sára Pospíšilová -
Specifické poruchy učení u žáků 1. stupně základních škol - okres Benešov
Lucie Všetečková
Názov
Vložil
Vložené
Práva