Měření spokojenosti studentů se službami v areálu vysokoškolských kolejí – Marek Vondrák
Marek Vondrák
Bakalářská práce
Měření spokojenosti studentů se službami v areálu vysokoškolských kolejí
Student Satisfaction Measurement with Campus Services
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti studentů se službami v areálu vysokoškolských kolejí v Ostravě-Porubě. V teoretické části je rozebrána teorie marketingu služeb, spokojenosti zákazníka a charakteristika služeb v areálu. V praktické části byl proveden výzkum. Z následné analýzy jsou vyvozeny doporučení ke zvýšení spokojenosti se službami.Abstract:
The bachelor thesis is dealing with the analysis of student satisfaction with campus services in Ostrava-Poruba. In the theoretical part a theory of services marketing, satisfaction of customer and campus services characteristic are analyzed. In the practical part a survey was made. Recommendations for increasing campus services satisfaction are inferred from the subsequent analysis.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/91241
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedoucí: Martina Steinová
- Oponent: Jana Ostrožná
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VONDRÁK, Marek. \textit{Měření spokojenosti studentů se službami v areálu vysokoškolských kolejí}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/4j7lgm/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Service Design v tvorbě produktu cestovního ruchu
Barbora Robková -
Develop Data as a Service Model for Enterprises
Adrián Tóth -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Challenges of a new approach in the management of ICT: the service management perspective in the Smart City context
Dominika Talianová -
Service Design Process
Dušan Stranatić -
Service Lifecycle Management Application
Anton Giertli -
Recent Approaches to Web Service Implementation
Marek Bőhm -
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
Klára Smejkal