Specifika marketingu v pojišťovnictví – Bc. Klára Velflová
Bc. Klára Velflová
Master's thesis
Specifika marketingu v pojišťovnictví
Specifics of marketing in insurance
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá marketingem v pojišťovnictví. V teoretické části popisuje úlohu marketingu, objasňuje jednotlivé části marketingového procesu a marketingového mixu. V praktické části analyzuje veškeré faktory a trendy ovlivňující pojišťovnictví. Hlavní cíl diplomové práce vychází ze současných technologických trendů a klade si za cíl navrhnout projekt zaměřený na vytvoření optimální mobilní …viacAbstract:
This thesis deals with marketing in insurance. The theoretical part describes the role of marketing, explains each part of the marketing process and the marketing mix. In the practical part analyzes all factors and trends affecting the insurance industry. The main objective of the thesis builds on existing technology trends and aims to propose a project focused on creation of an optimal mobile application …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/oyr62/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2014
- Vedúci: Dr. Milan Hradec
- Oponent: Ing. Václav Křivohlávek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Insurance Industry
Práce na příbuzné téma
-
The Use of Marketing Minimalism in Marketing Management Firm
Věra Strejčková -
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization
Michaela Růžičková -
Management a marketing boxerských klubů Severomoravské oblasti
Nika Tótová -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Analýza marketingové komunikace společností zaměřených na sportovní marketing a management
Nikola Mráčková -
Mobile Application Supporting Non-Violent Communication
Matúš Kropuch -
Mobile Application for Sign-language Recognition
Thanh Do Long