David Lebeda
Bakalářská práce
Design redesign
Design redesign
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá kompletním vizuálním stylem a designem značky Zenbar.Teoretická část práce je zaměřena na historii světového a českého designu. Jejím obsahem jsou směry a slohy, které se staly důležitými pro vývoj. Jsou zde také uvedeny významné osobnosti designu a typografie. Jedná se o ústřední postavy těchto oborů.Další část dokumentuje proces tvorby loga a firemního vizuálního stylu …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the complete visual style and design of the Zenbar brand.The theoretical part is focused on the history of world and Czech design. Its contents are art movements and styles that have become important for development. In the theoretical part there are mentioned important people of design and typography. These are the main characters of these disciplines.The next part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB11418
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
- Vedoucí: MgA. Petr Hůza
- Oponent: doc. Jaroslava Severová, ak. mal.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 6. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Grafická tvorba - multimédia
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Korporátní identita vybrané společnosti módního průmyslu
Jan Herzig -
CSR – nezbytná součást Corporate Identity
Ondřej Blažek -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Corporate Identity Design startupu
Miriam Vojčeková -
Corporate identity design pro grafickou platformu Graphico
Jakub Kněžínek -
Corporate Identity Design
Petra Železná
Název
Vložil
Vloženo
Práva