Návratnost investic do vysokoškolského vzdělávání v ČR – Ing. Jan Lesný
Ing. Jan Lesný
Master's thesis
Návratnost investic do vysokoškolského vzdělávání v ČR
Return rate of investments in tertiary education in the Czech Republic
Anotácia:
Předmětem diplomové práce „Návratnost investic do terciárního vzdělávání v ČR“ je kvantifikace a posouzení rentability terciárního vzdělání v České republice z pohledu jedince. Hlavní část se zaměřuje na kvantifikaci měřitelných nákladů a výnosů s přesahem do sociologických či psychologických proměnných. V práci jsou použita jak data, tak i predikce vývoje rámce trhu práce v ČR nebo očekávání jednotlivých …viacAbstract:
The main goal of the submitted thesis: “Return rate of tertial education rentability in the Czech Republic” is to analyze rentability of tertiary education in Czech Republic from the point of view of the potential consumer. The main part is focused on quantification of measureable costs and profits with overlap to social and psychic variables coupled with tertiary education. In diploma thesis it has …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/eoglw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedúci: Ing. Markéta Páleníková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petr Musil
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Public Economics
Práce na příbuzné téma
-
Terciární vzdělávání ve Švýcarsku a jeho význam pro inovativnost země
Kateřina Salivarová -
Terciární vzdělávání
Michaela TOPINKOVÁ -
Důvody volby terciárního vzdělávání
Simona Vinklerová -
Terciární vzdělávání studentů se sluchovým postižením v České republice
Petra Fajtová -
Metodická a určovací pomůcka pro odběr, mikroskopování a určování sinic a řas pro žáky základních škol
Michaela Pohorská -
Zkoumání využívání a účelnosti informačních a komunikačních technologií v online výuce matematiky během pandemie covid-19
Lucie Pokorná -
Využití metodiky 3A při analýze výukového programu na téma demokracie v antickém Řecku v 5. a 6. ročníku ZŠ
Tereza Šťastná -
Analýza postojů a názorů žáků prvního a druhého stupně základní školy na tělesnou výchovu
Jan FOJTÍK