Bc. Tomáš Mazáč, DiS.

Diplomová práce

Marketingový plán dlouhodobého rozvoje společnosti EuroNetMedia, s.r.o.

Marketing plan for long-term development of EuroNetMedia, Ltd.
Anotace:
Práce je zaměřena na zjištění marketingové propagace společnosti a jejího možného zlepšení v dalších letech vedoucího ke zvýšení tržního podílu, obratu a image společnosti. K danému zjištění bylo použito porovnání s konkurencí a implementovány návrhy na zlepšení. Byly vyčísleny finanční prostředky pro marketingovou propagaci a jejich návratnost.
Abstract:
The work focuses on the survey of the marketing promotion of the company and its potential improvement in the following years, which should enable to raise the market share, turnover and image of the company. The results of the survey are based on comparisons with competitors. Suggestions for improvement were implemented, too. The financial means of the marketing promotion and their return were calculated …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Tomáš Vyhlídal
  • Oponent: Ing. Klára Mrkosová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting