Bc. Tomáš Mazáč, DiS.

Master's thesis

Marketingový plán dlouhodobého rozvoje společnosti EuroNetMedia, s.r.o.

Marketing plan for long-term development of EuroNetMedia, Ltd.
Abstract:
Práce je zaměřena na zjištění marketingové propagace společnosti a jejího možného zlepšení v dalších letech vedoucího ke zvýšení tržního podílu, obratu a image společnosti. K danému zjištění bylo použito porovnání s konkurencí a implementovány návrhy na zlepšení. Byly vyčísleny finanční prostředky pro marketingovou propagaci a jejich návratnost.
Abstract:
The work focuses on the survey of the marketing promotion of the company and its potential improvement in the following years, which should enable to raise the market share, turnover and image of the company. The results of the survey are based on comparisons with competitors. Suggestions for improvement were implemented, too. The financial means of the marketing promotion and their return were calculated …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 5. 2012
  • Supervisor: Mgr. Tomáš Vyhlídal
  • Reader: Ing. Klára Mrkosová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting