Marketingový plán dlouhodobého rozvoje společnosti EuroNetMedia, s.r.o. – Bc. Tomáš Mazáč, DiS.
Bc. Tomáš Mazáč, DiS.
Master's thesis
Marketingový plán dlouhodobého rozvoje společnosti EuroNetMedia, s.r.o.
Marketing plan for long-term development of EuroNetMedia, Ltd.
Anotácia:
Práce je zaměřena na zjištění marketingové propagace společnosti a jejího možného zlepšení v dalších letech vedoucího ke zvýšení tržního podílu, obratu a image společnosti. K danému zjištění bylo použito porovnání s konkurencí a implementovány návrhy na zlepšení. Byly vyčísleny finanční prostředky pro marketingovou propagaci a jejich návratnost.Abstract:
The work focuses on the survey of the marketing promotion of the company and its potential improvement in the following years, which should enable to raise the market share, turnover and image of the company. The results of the survey are based on comparisons with competitors. Suggestions for improvement were implemented, too. The financial means of the marketing promotion and their return were calculated …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/ixro9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2012
- Vedúci: Mgr. Tomáš Vyhlídal
- Oponent: Ing. Klára Mrkosová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Economy and Management
Práce na příbuzné téma
-
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Portfolio listovních služeb České pošty, s.p.
Noemi Marie Dalla-Valle -
Rozšíření sales promotion značky ZetSet
Petra Pastorčáková -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Analýza produktů a marketingového prostředí firmy Natura Siberica na českém trhu
Štěpánka Peterková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Tereza Moravcová -
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
Andrea Semančíková