Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu – Bc. Mariia Smirnova
Bc. Mariia Smirnova
Bachelor's thesis
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Promoting and increasing business competitiveness through communication mix tools
Abstract:
Bakalářská práce „Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu“ se zaměřuje na problematiku plnění služeb a její vliv na konkurenceschopnost podniku. Cílem je nalezení a vyhodnocení hlavních konkurenčních výhod a případných slabých míst podniku prostřednictvím analýzy jeho komunikačního mixu a rozboru vnitřního prostředí. Podstatou práce je prověření účinnosti nástrojů …moreAbstract:
Bachelor thesis „Promoting and increasing business competitiveness through communication mix tools“ is focussing on the issue of fulfilling services and influencing the competitiveness of the company. It is necessary to analyze its communication mix and internal environment layout. The essence of the work is to verify the effectiveness of communication mixes on the way of the company in the external …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 7. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/pf9yx/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 8. 2021
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SMIRNOVA, Mariia. \textit{Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2021. Available from: https://theses.cz/id/4kru66/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Řízení vztahů se zákazníky firmy Ramirent s. r. o., s cílem posílení její konkurenceschopnosti
Jakub Prokop -
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Eduard Hanych -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Public relations vybrané instituce
Veronika Hacová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková