Evaluation of Social Media Communication – Bc. Neha Kabra
Bc. Neha Kabra
Diplomová práce
Evaluation of Social Media Communication
Abstract:
The focus of the study is to carefully analyse the effect of the marketing strategies for the selected company. As the goal of integrated marketing strategies is to effectively coordinate and integrate the company's means of strategies to convey a clear, compelling impact about the selected company and the products they offer. The chosen business is a part of the fiercely competitive food and beverage …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2024
- Vedoucí: Ing. Tereza Balcarová, Ph.D.
- Oponent: Veronika Zajíčková, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Advertisement - the Phenomen of Marketing Communication
Narmin Hanifayeva -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Advertisement – the phenomenon of communication
Nikita Polivtsev -
Advertisement – the phenomenon of Communication
Myrat Yklymov -
The role of new media in a modern marketing communication
Anne-Charlotte Andrieux -
Advertisement – the phenomenon of communication
Yana Buriakova -
Advertisement - the phenomen of communication
Alexander Okonkwo
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
3. 12. 2023