Aneta Řehánková
Bachelor's thesis
Vliv WoM na nákupní chování
The impact of WoM on purchasing behavior
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá vlivem Word of Mouth na nákupní chování. Cílem bakalářské práce je pomocí vlastního dotazníkového šetření zjistit, jaký velký vliv má Word of Mouth na nákupní chování spotřebitele. Konkrétně byl zkoumán vliv Word of Mouth na nákupní chování při nákupu elektroniky či elektrospotřebičů. Práce je členěna do dvou základních částí. V teoretické části práce je vysvětlen pojem Word …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the influence of Word of Mouth on purchasing behavior. The aim of the bachelor thesis is to find out, by means of a questionnaire survey, what effect Word of Mouth has on the consumer's purchasing behavior. Specifically, the effect of Word of Mouth on the buying behavior of electronics or electrical appliances was investigated. The work is divided into two basic parts …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 2. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72336
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedúci: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72336
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Influence of Packaging on Consumer Purchasing Behavior
Kateryna Zakharova -
The Influence of Branding on Consumer Purchasing Behavior: A Multi-Generational Comparison
Tomáš KOLÁŘÍK -
Assessment of electronic word of mouth effectiveness
Ekaterina Kandakova -
Sociální proměnné a pozitivní a negativní elektronický word of mouth
Simona Hreščáková -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory
Meryem Czyz -
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
Ekaterina Samarina -
Chování spotřebitele při nakupování elektroniky na internetu
Marie ŠELMÁTOVÁ