Analýza marketingového mixu výrobků privátních značek společnosti Kaufland ČR, v. o. s. a jeho dopadu na vývoj prodejů těchto výrobků. – Jakub HLADKÝ
Jakub HLADKÝ
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu výrobků privátních značek společnosti Kaufland ČR, v. o. s. a jeho dopadu na vývoj prodejů těchto výrobků.
The analyse of the privates´ products´marketing mix in Kaufland CZ, v.o.s. and the influence of this mix on the products´sales.
Abstract:
Dne 1. dubna 2010 započal Kaufland Česká republika, v. o. s. s reklamní kampaní propagující výrobky privátní značky K-Classic. Tato kampaň byla zahájena celoplošně na všech prodejnách v České republice. Od této doby běží nepřetržitě až doposud. Hlavním cílem této reklamy je upozornit zákazníka na výrobky této privátní značky, která je k dostání výhradně v prodejnách obchodního řetězce Kaufland ve všech …moreAbstract:
On the 1st of April 2010 Kaufland Czech republic started the private brand K-Classic product promotion. This promotion covered the entire area of the Czech republic including every Kaufland store. Since then the promotion has been going on. The main goal of this promotion is to inform customers about the private brand products, which is offered only in Kaufland stores exclusively. Before this promotion …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Kamila Tišlerová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HLADKÝ, Jakub. \textit{Analýza marketingového mixu výrobků privátních značek společnosti Kaufland ČR, v. o. s. a jeho dopadu na vývoj prodejů těchto výrobků.}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2012. Available from: https://theses.cz/id/4lv04z/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HLADKÝ, Jakub. Analýza marketingového mixu výrobků privátních značek společnosti Kaufland ČR, v. o. s. a jeho dopadu na vývoj prodejů těchto výrobků.. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingový mix vybrané společnosti
Michael Bäumel -
Komplexní marketingová strategie nově vznikající privátní kliniky
Miroslava Kudelová -
Strategie pro změnu postojů zákazníků ke zvolené značce
Otakar Holubec -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Marketingová strategie uvedení podniku poskytujícího poradenské služby sportovcům na trhu
Sharon Gruberová -
Marketingová strategie budování hodnoty značky
Soňa Lavičková -
Marketingová strategie značky ETA
Ivana Seidlová -
Strategie značky NA PIPI a její marketingové komunikace
Jana Marešová