Analýza marketingového mixu výrobků privátních značek společnosti Kaufland ČR, v. o. s. a jeho dopadu na vývoj prodejů těchto výrobků. – Jakub HLADKÝ
Jakub HLADKÝ
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu výrobků privátních značek společnosti Kaufland ČR, v. o. s. a jeho dopadu na vývoj prodejů těchto výrobků.
The analyse of the privates´ products´marketing mix in Kaufland CZ, v.o.s. and the influence of this mix on the products´sales.
Anotácia:
Dne 1. dubna 2010 započal Kaufland Česká republika, v. o. s. s reklamní kampaní propagující výrobky privátní značky K-Classic. Tato kampaň byla zahájena celoplošně na všech prodejnách v České republice. Od této doby běží nepřetržitě až doposud. Hlavním cílem této reklamy je upozornit zákazníka na výrobky této privátní značky, která je k dostání výhradně v prodejnách obchodního řetězce Kaufland ve všech …viacAbstract:
On the 1st of April 2010 Kaufland Czech republic started the private brand K-Classic product promotion. This promotion covered the entire area of the Czech republic including every Kaufland store. Since then the promotion has been going on. The main goal of this promotion is to inform customers about the private brand products, which is offered only in Kaufland stores exclusively. Before this promotion …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Kamila Tišlerová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HLADKÝ, Jakub. \textit{Analýza marketingového mixu výrobků privátních značek společnosti Kaufland ČR, v. o. s. a jeho dopadu na vývoj prodejů těchto výrobků.}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/4lv04z/.
Jak správně citovat práci
HLADKÝ, Jakub. Analýza marketingového mixu výrobků privátních značek společnosti Kaufland ČR, v. o. s. a jeho dopadu na vývoj prodejů těchto výrobků.. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Trade and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybrané společnosti
Michael Bäumel -
Komplexní marketingová strategie nově vznikající privátní kliniky
Miroslava Kudelová -
Strategie pro změnu postojů zákazníků ke zvolené značce
Otakar Holubec -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Marketingová strategie uvedení podniku poskytujícího poradenské služby sportovcům na trhu
Sharon Gruberová -
Marketingová strategie budování hodnoty značky
Soňa Lavičková -
Marketingová strategie značky ETA
Ivana Seidlová -
Strategie značky NA PIPI a její marketingové komunikace
Jana Marešová