Posouzení firemní identity a její vliv na spokojenost zákazníka – Terezie Otavová
Terezie Otavová
Diplomová práce
Posouzení firemní identity a její vliv na spokojenost zákazníka
Assessment of Corporate Identity and Its Effect on Customer Satisfaction
Anotace:
Diplomová práce se zabývá posouzením firemní identity a jejich jednotlivých prvků. Dynamicky se měnící tržní prostředí a neustálý vývoj v oblasti technologií s sebou mimo jiné, přináší i neustálý tlak na firmy, které hledají cestu, jak se odlišit, ale také jak být úspěšnější a silnější než konkurence. Proto je téma tvorby firemní identity v posledních letech stále čím dál více aktuální. V diplomové …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the assessment of corporate identity and their individual elements. The dynamically changing market environment and constant development in the field of technology brings, among other things, unceasing pressure on companies that are looking for a way to differentiate themselves, but also how to be more successful and stronger than the competition. Therefore, the topic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149601
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2023
- Vedoucí: Věra Válková
- Oponent: Marta Kypusová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić