Posouzení firemní identity a její vliv na spokojenost zákazníka – Terezie Otavová
Terezie Otavová
Master's thesis
Posouzení firemní identity a její vliv na spokojenost zákazníka
Assessment of Corporate Identity and Its Effect on Customer Satisfaction
Abstract:
Diplomová práce se zabývá posouzením firemní identity a jejich jednotlivých prvků. Dynamicky se měnící tržní prostředí a neustálý vývoj v oblasti technologií s sebou mimo jiné, přináší i neustálý tlak na firmy, které hledají cestu, jak se odlišit, ale také jak být úspěšnější a silnější než konkurence. Proto je téma tvorby firemní identity v posledních letech stále čím dál více aktuální. V diplomové …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the assessment of corporate identity and their individual elements. The dynamically changing market environment and constant development in the field of technology brings, among other things, unceasing pressure on companies that are looking for a way to differentiate themselves, but also how to be more successful and stronger than the competition. Therefore, the topic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/149601
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2023
- Supervisor: Věra Válková
- Reader: Marta Kypusová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OTAVOVÁ, Terezie. \textit{Posouzení firemní identity a její vliv na spokojenost zákazníka}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2023. Available from: https://theses.cz/id/4lxmg1/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia