Tereza Viková

Bachelor's thesis

Řízení vztahů s B2B zákazníky ve vybraném podniku

Relationship Management with B2B Customers in a Selected Company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky (CRM, Customer relationship management) v segmentu B2B obchodních vztahů. Cílem bylo analyzovat řízení vztahů se zákazníky ve vybrané společnosti (eBRÁNA, s.r.o.), doporučit způsoby a cesty ke získání nových zákazníků a možnosti zlepšení vztahů ke stávajícím klientům. V teoretické části jsou popsány hlavní metody CRM s využitím odborné literatury …more
Abstract:
The focus of this bachelor's thesis deals with customer relationship management (CRM, Customer relationship management) in the segment of B2B business relations. The goal was to analyse the management of customer relations in the selected company (eBRÁNA, s.r.o.), to recommend methods and ways to acquire new customers and the possibility of improving relations with existing clients. In the theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martin Mlázovský

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Viková, Tereza. Řízení vztahů s B2B zákazníky ve vybraném podniku. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní