Řízení vztahů s B2B zákazníky ve vybraném podniku – Tereza Viková
Tereza Viková
Bakalářská práce
Řízení vztahů s B2B zákazníky ve vybraném podniku
Relationship Management with B2B Customers in a Selected Company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky (CRM, Customer relationship management) v segmentu B2B obchodních vztahů. Cílem bylo analyzovat řízení vztahů se zákazníky ve vybrané společnosti (eBRÁNA, s.r.o.), doporučit způsoby a cesty ke získání nových zákazníků a možnosti zlepšení vztahů ke stávajícím klientům. V teoretické části jsou popsány hlavní metody CRM s využitím odborné literatury …víceAbstract:
The focus of this bachelor's thesis deals with customer relationship management (CRM, Customer relationship management) in the segment of B2B business relations. The goal was to analyse the management of customer relations in the selected company (eBRÁNA, s.r.o.), to recommend methods and ways to acquire new customers and the possibility of improving relations with existing clients. In the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Mlázovský
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Viková, Tereza. Řízení vztahů s B2B zákazníky ve vybraném podniku. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová