Tereza Viková

Bakalářská práce

Řízení vztahů s B2B zákazníky ve vybraném podniku

Relationship Management with B2B Customers in a Selected Company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky (CRM, Customer relationship management) v segmentu B2B obchodních vztahů. Cílem bylo analyzovat řízení vztahů se zákazníky ve vybrané společnosti (eBRÁNA, s.r.o.), doporučit způsoby a cesty ke získání nových zákazníků a možnosti zlepšení vztahů ke stávajícím klientům. V teoretické části jsou popsány hlavní metody CRM s využitím odborné literatury …více
Abstract:
The focus of this bachelor's thesis deals with customer relationship management (CRM, Customer relationship management) in the segment of B2B business relations. The goal was to analyse the management of customer relations in the selected company (eBRÁNA, s.r.o.), to recommend methods and ways to acquire new customers and the possibility of improving relations with existing clients. In the theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martin Mlázovský

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Viková, Tereza. Řízení vztahů s B2B zákazníky ve vybraném podniku. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní