Hodnocení marketingové komunikace pro občanské sdružení TJ Sokol Dobřichovice – Alžběta Kučerová
Alžběta Kučerová
Diplomová práce
Hodnocení marketingové komunikace pro občanské sdružení TJ Sokol Dobřichovice
Evaluation of marketing communication for civic association TJ Sokol Dobřichovice
Anotace:
Diplomová práce „Hodnocení marketingové komunikace pro občanské sdružení TJ Sokol Dobřichovice“ vychází z potřeby nastavení přímé a jasné komunikace mezi neziskovou organizací a jejím okolím. Hlavním cílem práce je zhodnocení dosavadní marketingové komunikace a vypracování návrhu zlepšení či změn v rámci komunikačního mixu.Práce je rozčleněna do třech částí. První se zabývá identifikací současné situace …víceAbstract:
The thesis „Evaluation of marketing communication of civil society orgranization TJ Sokol Dobřichovice“ results from a need to adjust a direct and a clear communication between this non-profit organization and its surroundings. The main purpose of the thesis is to evaluate the existing marketing communication and to draw up a project for improvements or changes within the communication mix.The thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Huml
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUČEROVÁ, Alžběta. \textit{Hodnocení marketingové komunikace pro občanské sdružení TJ Sokol Dobřichovice}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/4m90dm/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Nástroje efektivní interní komunikace v době sociálních sítí
Barbora Růžičková
Název
Vložil
Vloženo
Práva