Využití metody CLIL ve výuce školní tělesné výchovy na 2. stupni základní školy – Marek Benc
Marek Benc
Master's thesis
Využití metody CLIL ve výuce školní tělesné výchovy na 2. stupni základní školy
Using CLIL method in physical education at lower secondary level
Abstract:
Diplomová práce se zabývá využitím metody CLIL ve školní tělesné výchově na 2. stupni základní školy. Teoretická část práce definuje metodu CLIL a zkoumá její zastoupení v českém vzdělávacím systému. Dále práce zkoumá metodu CLIL z pohledu vyučujícího a hledá společné prvky ve výuce anglického jazyka a tělesné výchovy. Také ilustruje konkrétní využití metody CLIL v tělesné výchově. Praktická část práce …moreAbstract:
The Diploma Thesis deals with the usage of CLIL method in physical education at lower secondary level. Theoretical part of the paper defines CLIL method and its place in the education system of Czech Republic. Furthermore, the paper uncovers CLIL method from teacher´s point of view and discovers the common ground in teaching of English and physical education. This part also comprises concrete examples …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 12. 2020
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM6638
Thesis defence
- Date of defence: 20. 1. 2021
- Supervisor: Mgr. Lucie Francová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Dita Culková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BENC, Marek. \textit{Využití metody CLIL ve výuce školní tělesné výchovy na 2. stupni základní školy}. Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Education. 2020. Available from: https://theses.cz/id/4mcheb/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 8. 2. 2021 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / field:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - anglický jazyk a literatura, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - tělesná výchova
Theses on a related topic
-
Content and Language Integrated Learning as a Way to Increase Effectivity and Engagement In Online Lessons
Kateřina Sedláková -
Teaching CLIL in Distance Learning Conditions in Czech Secondary Schools
Steve Chalk -
Obsahově a jazykově integrovaná výuka biologie a anglického jazyka - téma sinice
Kateřina Hótová -
Srovnávací obsahová a jazyková analýza ruských a českých smluv o dílo
Jan Brichta -
Počátky pražského evangelického sboru a. v. očima jeho členů. Edice a analýza korespondence členů pražského evangelického sboru a. v. s Michalem Institorisem Mošovským
Markéta Slavíková -
Integrace výtvarné výchovy a anglického jazyka (CLIL - obsahově a jazykově integrovaná výuka)
Kateřina Strnadová -
Německé psané smlouvy a jejich zvláštnosti: Analýza obsahové výstavby a jazykových prostředků v německy psaných smlouvách z vybrané oblasti práva.
Matěj KLINKA -
Komparace motivů ženy, alkoholu a smrti v poezii a korespondenci Františka Gellnera
Sára ŠROUBKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights