Ivana Kačmárová

Bakalářská práce

Využitie nástrojov marketingovej komunikácie vo vybranej banke

Use of marketing communication tools in selected bank
Abstract:
Bachelor thesis examines the use of marketing communication tools in selected bank. The first chapter focuses on the theoretical definition of financial marketing, marketing communication and marketing mix in several reflexions. The chapter describes also the current marketing concepts and modern, innovative communication tools useful in marketing communication of banks. The second chapter analyzes …více
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá využívaním nástrojov marketingovej komunikácie vo vybranej banke. Prvá kapitola je zameraná na teoretické vymedzenie finančného marketingu, marketingovej komunikácie a marketingového mixu z viacerých pohľadov. Popisuje aj aktuálne marketingové koncepcie a moderné, inovatívne komunikačné nástroje, využiteľné v marketingovej komunikácii bánk. Druhá kapitola analyzuje využívanie …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA
  • Oponent: Ing. Viktória Ďurajová, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management