Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center) – Bc. Adéla Zemánková
Bc. Adéla Zemánková
Diplomová práce
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Marketing and management of shopping centers in Czech Republic (case study of selected centers)
Anotace:
Cílem diplomové práce „Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)“ je analyzovat a vyhodnotit marketingové strategie a řízení nákupních center v České republice, zejména z pohledu managementu nákupních center. Metodikou výzkumu je dotazníkové šetření, ve kterém byla oslovena nákupní centra v České republice. První část práce je věnována teoretickým …víceAbstract:
The aim of the thesis „Marketing and management of the shopping centers in the Czech Republic (case study of selected centers)” is to analyse and evaluate marketing strategies and management of the shopping centers in the Czech Republic, especially from the perspective of the shopping centers management. In the research methodology is used questionnaire survey, which is addressed to the shopping centers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/oaqgv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2020
- Vedoucí: doc. RNDr. Josef Kunc, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Petr Tonev, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZEMÁNKOVÁ, Adéla. \textit{Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/4mjvzb/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Projektový management
Práce na příbuzné téma
-
Will shopping malls survive under the pressure of online shopping? How can shopping malls transform and be prepared for the digital era?
Ekaterina Efremova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Spádové oblasti velkých nákupních center
Martin Slezáček -
Analýza pozice nákupních center na českém trhu
Markéta Hrnčiarová -
Marketingové strategie nákupních center
Natálie Nestrašilová -
Dopravní poloha a dostupnost nákupních center v českých městech
Marek Sedláček -
Marketingová strategie obchodního centra
Vendula Kejřová -
Nákupní centra v Evropě a České republice
Jiří Husička