Bc. Ondřej Budík

Diplomová práce

Metody nákupního marketingu ve firemní praxi a jejich implementace

Purchasing methods of marketing in practices and their implementation
Anotace:
Využívání nákupních marketingových strategii v řízení a plánování nákupních aktivit je nezbytnou součástí přizpůsobení se rychlosti a inovacím dnešní doby. Cílem mé práce je potvrdit implementaci nákupních marketingových strategii v interních nákupních procesech Škoda Auto a popsat způsoby jejich využívání a možného přínosu.
Abstract:
The use of purchasing marketing strategies in managing and planning purchasing activities is an essential part of adapting to the speed and innovation of today. The aim of my work is to confirm the implementation of purchasing marketing strategy in internal Škoda Auto purchasing processes and to describe the ways of their use and possible benefits.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance