Metody nákupního marketingu ve firemní praxi a jejich implementace – Bc. Ondřej Budík
Bc. Ondřej Budík
Diplomová práce
Metody nákupního marketingu ve firemní praxi a jejich implementace
Purchasing methods of marketing in practices and their implementation
Anotace:
Využívání nákupních marketingových strategii v řízení a plánování nákupních aktivit je nezbytnou součástí přizpůsobení se rychlosti a inovacím dnešní doby. Cílem mé práce je potvrdit implementaci nákupních marketingových strategii v interních nákupních procesech Škoda Auto a popsat způsoby jejich využívání a možného přínosu.Abstract:
The use of purchasing marketing strategies in managing and planning purchasing activities is an essential part of adapting to the speed and innovation of today. The aim of my work is to confirm the implementation of purchasing marketing strategy in internal Škoda Auto purchasing processes and to describe the ways of their use and possible benefits.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/p8ilo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybrané prodejny
Natálie Švihálková -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
Nákupní marketingový mix v UNIVER, spol. s r. o.
Lenka Havrdová -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek -
Marketingový mix zvolené značky
Dominika Martincová -
Vliv marketingového mixu na nákupní chování zákazníků
Martin Kolovratník -
Critical success factorst of B2B e-marketplaces’ marketing mix
Jan Krchňák -
Komunikační mix
Barbora Sýkorová