Změna metodiky přímé podpory prodeje ve společnosti ŠKODA AUTO a.s. – Petra Vaňková
Petra Vaňková
Bachelor's thesis
Změna metodiky přímé podpory prodeje ve společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Change of direct sales promotion methodology in ŠKODA AUTO a.s.
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na změnu metodiky účtování a správy řízení přímých podpor prodeje (ES/VKH) ve společnosti ŠKODA AUTO a.s. a jejího vyhodnocení. Nejprve jsou v práci prezentována teoretická východiska, kterých se proces podpor dotýká. Jedná se především o řízení podniku, controlling a podporu prodeje. Dále je představen controlling odbytu ve ŠKODA AUTO a.s. a plán finančních podpor na vozy …moreAbstract:
The following bachelor thesis focuses on the change of methodology regarding accounting and management of direct sales promotion (ES / VKH) within ŠKODA AUTO a.s., as well as its evaluation. First to be introduced are the theoretical solutions, which affect the support process. These include business management, controlling and sales promotion. Next to be presented is sales controlling at ŠKODA AUTO …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2019
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Romana Čižinská, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Financial Management
Theses on a related topic
-
Osobní finanční plánování v kontextu plánování rodičovství
Jakub Baran -
Financial Planning and Financial Analysis of a Limited Liability Company
Veronika Strebeľová -
A History of Financial Planning in the Czech Republic and Great Britain
Kristián Vencl -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)
Martin Link -
Podpora prodeje jako součást integrované marketingové komunikace společnosti
Tereza Marková -
Podpora prodeje SCM systémem v podniku Ferona, a.s.
Robert Tománek -
Analýza a návrh SSBI aplikace pro podporu plánování výroby a prodeje polyolefinů
Agnieszka Miklas -
Diverzita epifytů v soukromé rezervaci Green Rezerva v Nikaragui
Anna Jashari
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights