Analýza českého trhu práce v letech 2009–2019 podle úrovně vzdělanosti obyvatelstva – Václav Hokr
Václav Hokr
Diplomová práce
Analýza českého trhu práce v letech 2009–2019 podle úrovně vzdělanosti obyvatelstva
Analysis of the Czech Labour Market in 2009–2019 According to the Level of Education of the Population
Anotace:
Trh práce a s ním spojený fenomén nezaměstnanosti mají zásadní dopady na všechny sektory ekonomiky a na život jednotlivce. Cílem diplomové práce je zhodnotit vývoj na českém trhu práce v letech 2009–2019 se zvláštním ohledem na vzdělání jako na jeden z hlavních determinantů postavení jednotlivců na tomto specifickém trhu. Teoretická část práce shrnuje dosavadní výzkum v oblasti vztahu vzdělání a trhu …víceAbstract:
The labour market and the associated phenomenon of unemployment have a major impact on all sectors of the economy and on the life of the individual. The aim of this thesis is to evaluate the progression on the Czech labour market in the years 2009–2019 with special regard to education as one of the key determinants of the position of individuals in this specific market. The theoretical part of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82203
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2021
- Vedoucí: Lucia Bartůsková
- Oponent: Petr Steiner
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82203
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Hospodářská politika
Práce na příbuzné téma
-
Trh práce ve vybraném regionu (nabídky práce, poptávka po práci)
Veronika Machová -
Trh práce ve vybraném regionu (nabídky práce, poptávka po práci)
Jan Kalenský -
Změny v poptávce po pracovní síle v ČR po roce 2014
Ilona RŮŽIČKOVÁ -
Vliv marketingu na změnu poptávky po produktu
Richard Stieber -
Vliv marketingu na změnu poptávky po produktu
Ekaterina Miloserdova -
Poptávka po hromadné městské dopravě v Brně
Jakub Křenek -
Vliv marketingu na změnu poptávky po produktu
Ladislav Květoň -
Odhad poptávky po osobní přepravě na plánované VRT Brno – Olomouc
Adam Stejskal