Využívání public relations a dalších nástrojů v marketingové komunikaci firmy – Bc. Nhung Quachová
Bc. Nhung Quachová
Bakalářská práce
Využívání public relations a dalších nástrojů v marketingové komunikaci firmy
The use of public relations and the other tools in the marketing communication firm
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na využívání public relations a dalších komunikačních nástrojů v marketingovéoblasti společnosti ASUS v České Republice. Teoretická část se zabývá odbornými definicemi, jako je komunikace a komunikační nástroje, public relations a nástroje PR. Praktická část je věnována analýze společnosti ASUS Computer Czech Republic. Cílem této práce je navržení komunikační strategie …víceAbstract:
This bachelor's work is focused on the use of public relations and other communication tools in marketing department of company ASUS in Czech Republic. The theoretical part deals with a specialized definitions, such as communication and communication tools, public relations and PR tools. The practical part is devoted to analysis of ASUS Computer Czech Republic. The aim of this work is to propose a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w8vd7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová