Komparace marketingové komunikace univerzit na sociálních sítích a jejich brand management – Bc. Michaela KUŽELÍKOVÁ
Bc. Michaela KUŽELÍKOVÁ
Diplomová práce
Komparace marketingové komunikace univerzit na sociálních sítích a jejich brand management
Comparison of marketing communications of universities on social networks and their brand management
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybraného vzorku vysokých škol Visegrádské čtyřky na sociální síti Facebook. Teoretická část sleduje základní stanoviska v oblasti marketingu na internetu a marketingové komunikace vysokých škol na sociálních sítích. V empirické části je provedena kvantitativní a kvalitativní analýza. Kvantitativní analýza je zaměřena na analýzu dat získaných prostřednictvím …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on marketing communication of selected group of universities in Visegrad group on social network Facebook. Theoretical part describes the main issues in marketing on the internet and university marketing on social networks. There are quantitative and qualitative analysis in the empirical part of the thesis. The quantitative analysis is focused on data analysis obtained …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUŽELÍKOVÁ, Michaela. \textit{Komparace marketingové komunikace univerzit na sociálních sítích a jejich brand management}. Online. Diplomová práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta ekonomická. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/4mzsks/.
Jak správně citovat práci
KUŽELÍKOVÁ, Michaela. Komparace marketingové komunikace univerzit na sociálních sítích a jejich brand management. Plzeň, 2018. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
Lenka Říhová