Bc. Michaela KUŽELÍKOVÁ

Master's thesis

Komparace marketingové komunikace univerzit na sociálních sítích a jejich brand management

Comparison of marketing communications of universities on social networks and their brand management
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybraného vzorku vysokých škol Visegrádské čtyřky na sociální síti Facebook. Teoretická část sleduje základní stanoviska v oblasti marketingu na internetu a marketingové komunikace vysokých škol na sociálních sítích. V empirické části je provedena kvantitativní a kvalitativní analýza. Kvantitativní analýza je zaměřena na analýzu dat získaných prostřednictvím …more
Abstract:
This diploma thesis is focused on marketing communication of selected group of universities in Visegrad group on social network Facebook. Theoretical part describes the main issues in marketing on the internet and university marketing on social networks. There are quantitative and qualitative analysis in the empirical part of the thesis. The quantitative analysis is focused on data analysis obtained …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KUŽELÍKOVÁ, Michaela. Komparace marketingové komunikace univerzit na sociálních sítích a jejich brand management. Plzeň, 2018. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/