Bc. Pavlína Černíková

Bakalářská práce

Lernstrategien als Scaffolding in DaF-Lehrwerken

Learning Strategies in Textbooks for German as a Foreign Language
Abstract:
The bachelor thesis Learning Strategies in Textbooks for German as a Foreign Language is concerned with representation of the language learning strategies, which provide support termed as scaffolding leading to the learner autonomy, in textbooks for German as a foreign or second language. The theoretical part focuses on findings about the method of scaffolding, the learning strategies and the textbook …více
Abstract:
Bakalářská práce Lernstrategien als Scaffolding in DaF-Lehrwerken se zabývá zastoupením strategií učení se cizímu jazyku, které poskytují podporu neboli scaffolding vedoucí k autonomii studenta, v učebnicích němčiny jako cizího případně druhého cizího jazyka. Teoretická část se věnuje poznatkům o scaffoldingu, o strategiích učení a o analýze učebnic. V empirické části jsou analyzovány strategie učení …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 1. 2018
  • Vedoucí: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta