Lernstrategien als Scaffolding in DaF-Lehrwerken – Bc. Pavlína Černíková
Bc. Pavlína Černíková
Bakalářská práce
Lernstrategien als Scaffolding in DaF-Lehrwerken
Learning Strategies in Textbooks for German as a Foreign Language
Abstract:
The bachelor thesis Learning Strategies in Textbooks for German as a Foreign Language is concerned with representation of the language learning strategies, which provide support termed as scaffolding leading to the learner autonomy, in textbooks for German as a foreign or second language. The theoretical part focuses on findings about the method of scaffolding, the learning strategies and the textbook …víceAbstract:
Bakalářská práce Lernstrategien als Scaffolding in DaF-Lehrwerken se zabývá zastoupením strategií učení se cizímu jazyku, které poskytují podporu neboli scaffolding vedoucí k autonomii studenta, v učebnicích němčiny jako cizího případně druhého cizího jazyka. Teoretická část se věnuje poznatkům o scaffoldingu, o strategiích učení a o analýze učebnic. V empirické části jsou analyzovány strategie učení …víceKlíčová slova
scaffolding zóna nejbližšího vývoje vyjednávání významu input output strategie učení se cizímu jazyku autonomie studenta autonomní učení analýza učebnice gramatika zone of proximal development negotiation of meaning language learning strategies learner autonomy autonomous learning textbook analysis grammar
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wjrsr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2018
- Vedoucí: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - německý jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Žákovské strategie k učení se ruskému jazyku
Apolena Procházková -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Strategie učení se cizímu jazyku u řečové dovednosti mluvení u nadaných žáků gymnázia
Kateřina Kašpárková -
Strategie učení se studentů středních škol do předmětu biologie
Martina NEUWIRTHOVÁ -
Strategie učení se slovní zásoby mezi hráči MMORPG
Jakub SMRČKA