Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the Olomouc Region – Bc. Pavel Slezar
Bc. Pavel Slezar
Diplomová práce
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the Olomouc Region
Marketingový průzkum názoru veřejnosti na využívání krajiny v Olomouckém kraji
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje marketingovému výzkumu v Olomouckém kraji. Cílem práce je zjistit na reprezentativním vzorku veřejnosti názory na využívání krajiny. Dotazník obsahuje mnoho otázek z různých oblastí jako jsou: zeleně, dlouhodobě udržitelná energie, lesnictví, lov, rybaření nebo chráněné oblasti a národní parky. Každá z oblastí obsahovala několik otázek na zjištění názoru respondenta …víceAbstract:
This thesis deals with a marketing thesis in Olomouc Region. The goal is to find out on a representative sample public view on land use. The questionnaire has many questions from a field like: green areas, sustainable energy, forestry, hunting, fishing or protected areas and national parks. Each field has couple of questions on opinion of the respondent.The theoretical part contains basic information …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Josef Lenoch, Ph.D.
- Oponent: Jan Sebera, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Lesnická a dřevařská fakultaMendelova univerzita v Brně
Lesnická a dřevařská fakultaMagisterský studijní program / obor:
Regional Development / Socioeconomic and Environmental Development of Regions
Práce na příbuzné téma
-
Prostorové využití a regulace obnovitelných zdrojů energie v kontextu současné právní úpravy
Monika Martinkovičová -
Marketingový výzkum
Martina Coňková -
The use of songs as an effective way of working with PARSNIP topics in English lessons
Matěj Stareček -
Místo koncepce Public Private Partnerhip v rozvoji regionů
Markéta Svobodová -
Místo koncepce Public Private Partnerhip v rozvoji regionů
Libor Hakl -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the South Bohemian Region
Jan Divoký
Název
Vložil
Vloženo
Práva