Hana Poláková

Diplomová práce

Marketingová studie městské části Praha 3

Marketing study of the Municipal District Prague 3
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingem městské části Praha 3. Cílem diplomové práce je analýza marketingu městské části Praha 3 z hlediska cestovního ruchu a vytvoření návrhů na jeho rozvoj. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována základním pojmům cestovního ruchu a městského marketingu. Praktická část obsahuje analýzu současného marketingu a primární marketingový …více
Abstract:
The master thesis deals with marketing of the Municipal District Prague 3. The aim of a thesis is a marketing analysis of the Municipal District Prague 3 in terms of tourism and creating proposals for its development. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part is focused on the basic concepts of tourism and city marketing. The practical part includes a current …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 9. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2015
  • Vedoucí: Olga Horová
  • Oponent: Jan Koudelka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/55664

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management