Hana Poláková
Master's thesis
Marketingová studie městské části Praha 3
Marketing study of the Municipal District Prague 3
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingem městské části Praha 3. Cílem diplomové práce je analýza marketingu městské části Praha 3 z hlediska cestovního ruchu a vytvoření návrhů na jeho rozvoj. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována základním pojmům cestovního ruchu a městského marketingu. Praktická část obsahuje analýzu současného marketingu a primární marketingový …moreAbstract:
The master thesis deals with marketing of the Municipal District Prague 3. The aim of a thesis is a marketing analysis of the Municipal District Prague 3 in terms of tourism and creating proposals for its development. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part is focused on the basic concepts of tourism and city marketing. The practical part includes a current …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 9. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/55664
Thesis defence
- Date of defence: 9. 9. 2015
- Supervisor: Olga Horová
- Reader: Jan Koudelka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/55664
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Městský marketing v Rožnově pod Radhoštěm
Marek Havran -
Komplexní regionální marketing vybrané obce Ústeckého kraje
Pavlína Fousová -
Městský marketing a tvorba marketingového plánu na příkladu města Písek
Alena Stellnerová -
Marketing a marketingová komunikace města Stříbra
Radka Nováková -
Marketing a propagace měst a obcí
Radek Nedvěd -
Marketing města Lovosice
Ondřej ZYKA -
Marketing města a „Smart Cities“
Kristýna Minaříková -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová