Marketingová studie městské části Praha 3 – Hana Poláková
Hana Poláková
Master's thesis
Marketingová studie městské části Praha 3
Marketing study of the Municipal District Prague 3
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá marketingem městské části Praha 3. Cílem diplomové práce je analýza marketingu městské části Praha 3 z hlediska cestovního ruchu a vytvoření návrhů na jeho rozvoj. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována základním pojmům cestovního ruchu a městského marketingu. Praktická část obsahuje analýzu současného marketingu a primární marketingový …viacAbstract:
The master thesis deals with marketing of the Municipal District Prague 3. The aim of a thesis is a marketing analysis of the Municipal District Prague 3 in terms of tourism and creating proposals for its development. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part is focused on the basic concepts of tourism and city marketing. The practical part includes a current …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 9. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/55664
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2015
- Vedúci: Olga Horová
- Oponent: Jan Koudelka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/55664
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Teritoriální marketing jako nástroj pro zvyšování atraktivity měst
Lucie Herbočková -
Městský marketing v Rožnově pod Radhoštěm
Marek Havran -
Městský marketing a tvorba marketingového plánu na příkladu města Písek
Alena Stellnerová -
Marketing a marketingová komunikace města Stříbra
Radka Nováková -
Marketing města a „Smart Cities“
Kristýna Minaříková -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek