Lucie FERKOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingový mix firmy se zdravým životním stylem

Marketing mix of company with healthy lifestyle
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je marketingový mix firmy se zdravým životním stylem. Stanoveným cílem je analýza marketingového mixu a návrhy na jeho zlepšení v konkrétní firmě. V první kapitole teoretické části za pomoci odborné literatury představuji základní koncepci marketingového mixu 4P a jeho složky. Ve 2. kapitole charakterizuji služby zaměřené na zdravý životní styl, popisuji základní vlastnosti …viac
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is marketing mix of the enterprise with healthy lifestyle. The set target is analysis of the marketing mix of the enterprise and suggestions for its improvement. The basic concept of 4P marketing mix and its components is introduced in the first chapter of theoretical part of this thesis. In the second chapter I will characterize services which focus on healthy lifestyle …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FERKOVÁ, Lucie. Marketingový mix firmy se zdravým životním stylem. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Trade and Marketing