Marketingový mix firmy se zdravým životním stylem – Lucie FERKOVÁ
Lucie FERKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingový mix firmy se zdravým životním stylem
Marketing mix of company with healthy lifestyle
Anotace:
Tématem bakalářské práce je marketingový mix firmy se zdravým životním stylem. Stanoveným cílem je analýza marketingového mixu a návrhy na jeho zlepšení v konkrétní firmě. V první kapitole teoretické části za pomoci odborné literatury představuji základní koncepci marketingového mixu 4P a jeho složky. Ve 2. kapitole charakterizuji služby zaměřené na zdravý životní styl, popisuji základní vlastnosti …víceAbstract:
The subject of this bachelor thesis is marketing mix of the enterprise with healthy lifestyle. The set target is analysis of the marketing mix of the enterprise and suggestions for its improvement. The basic concept of 4P marketing mix and its components is introduced in the first chapter of theoretical part of this thesis. In the second chapter I will characterize services which focus on healthy lifestyle …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FERKOVÁ, Lucie. \textit{Marketingový mix firmy se zdravým životním stylem}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/4nncjd/.
Jak správně citovat práci
FERKOVÁ, Lucie. Marketingový mix firmy se zdravým životním stylem. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Kristýna Vondrovská -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Omarova Omarova -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Tomáš Tulak -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Nicole Petružálková -
Low-cost cestování jako životní styl a současně marketingový nástroj
Jan Košťál -
Životní styl digitálních nomádů a jejich marketingová prezentace
Žaneta Rojíčková -
Minimalismus jako životní styl a jeho význam v praxi marketingové komunikace
Šimon Bulíř -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Anna Vaněčková