Bc. Iveta Mizerová

Bakalářská práce

Analýza marketingového prostředí firmy Lupress, s. r. o.

Lupress, s. r. o. Company - The Analysis of its Marketing Environment
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmů a analýzou marketingového prostředí. V praktické části jsou získány informace pro analýzu marketingového prostředí podniku Lupress, s. r. o. K analýze je použita PESTLE a SWOT analýza. V závěru jsou popsány návrhy na zlepšení stávající situace podniku. Na základě zjištěných závěrů jsou podniku …více
Abstract:
The bachelor?s thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with the explanation of terms and with an analysis of marketing environment. The obtained information in the practical part are intended for analysis of marketing environment company Lupress, s. r.o. For the analysis are used PESTLE and SWOT analyses. In the end there are suggestions how to improve the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Josef Novotný, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Mizerová, Iveta. Analýza marketingového prostředí firmy Lupress, s. r. o.. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní