Barva jako vyjadřovací prostředek při práci s dětmi v mateřské škole – Karolína RICKOVÁ
Karolína RICKOVÁ
Bachelor's thesis
Barva jako vyjadřovací prostředek při práci s dětmi v mateřské škole
Colour as a means of expression during work with children in nursery school
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá využitím barvy jako vyjadřovacího prostředku při práci s dětmi v mateřské škole. Cílem práce je ověření si, zda je možné začlenit práci s barvou jako vyjadřovacím prostředkem do výtvarných činností dětí mateřské školy. Teoretická část vás seznamuje s využitím barvy při výtvarných aktivitách v mateřské škole. Popisuje metody vhodné pro rozvoj výtvarné tvorby u dětí a práci …moreAbstract:
The bachelor thesis explores the use of color as a means of expression in working with children in preschools. The aim of the thesis is to verify whether integrating color as an expressive medium into artistic activities in preschools is feasible. The theoretical part introduces the utilization of color in artistic activities in preschools. It describes methods suitable for fostering artistic creativity …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Milan Cieslar, PhD.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
RICKOVÁ, Karolína. Barva jako vyjadřovací prostředek při práci s dětmi v mateřské škole. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Teaching at Pre-School Level / Učitelství pro mateřské školy
Theses on a related topic
-
Vývoj výtvarného projevu u dětí předškolního věku
Lucie LUPÍNKOVÁ -
Vývoj kresby a malby u dětí s lehkým mentálním postižením.
Jitka LUKÁŠOVÁ -
Fantazy umění - vliv fantazy umění na výtvarný projev a seberealizaci žáků II. a III. stupně
Kristýna BOHÁČOVÁ -
Preference barev u dětí předškolního věku
Michaela JINDROVÁ -
Fotografie versus malba: otázka estetické hodnoty
František Ponzer -
Malířské agregace - malba a digitální tisk
Jan RAŠKA -
Re-Forma (gestická malba)
Petra RYBAŘÍKOVÁ -
Malba pohybem, pohyb malbou.
Anna Urbanová