Využití pokojových rostlin ve výuce na 1. stupni brněnských základních škol – Mgr. Sylvie Saidová
Mgr. Sylvie Saidová
Diplomová práce
Využití pokojových rostlin ve výuce na 1. stupni brněnských základních škol
The use of houseplants in teaching at the 1st grade of primary schools in Brno
Anotace:
Diplomová práce se věnuje výzkumu, který mapuje výskyt a využití pokojových rostlin na 1. stupni základních škol. V teoretické části je vymezen pojem pokojové rostliny a podmínky pro jejich pěstování. Dále je kladen důraz na výuku pěstitelských prací, jedovaté a nebezpečné rostliny, první pomoc při otravách a přínos pokojových rostlin pro člověka.Abstract:
The diploma thesis is devoted to research that maps the occurrence and use of indoor plants in the 1st grade of primary schools. In the theoretical part, the concept of indoor plants and the conditions for their cultivation are defined. Emphasis is also placed on teaching cultivation work, poisonous and dangerous plants, first aid in case of poisoning and the benefits of houseplants for humans.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xe6ok/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Ševčíková
- Oponent: Mgr. Iva Frýzová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
The Influence of the Lexical Notebooks on Primary School Pupils' Vocabulary Learning
Ondřej Hofman -
The function of the primary school in rGyalrong Tibetan areas
Wengmu SANGLANG -
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Kultura v letech 1918-1948 jako reakce na politickou situaci v Československu a její využití v hodinách vlastivědy na 1. stupni ZŠ
Helena STOUPOVÁ -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková