Návrh marketingového plánu pro společnost EFG CZ spol. s r.o. – Bc. Jan Zolák
Bc. Jan Zolák
Diplomová práce
Návrh marketingového plánu pro společnost EFG CZ spol. s r.o.
Proposal of a Marketing Plan for the Company EFG CZ spol. s r.o.
Anotace:
Cílem diplomové práce je použití teoretických poznatků z oblasti marketingu pro návrh marketingového plánu pro společnost EFG CZ spol. s r.o., představující přední českou firmu zabývající se vývojem, výrobou a instalací elektronických systémů. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola popisuje nutná teoretická východiska k pochopení problematiky marketingového plánování. Druhá kapitola popisuje …víceAbstract:
The main objective of this thesis is the application of theoretical knowledge in the field of marketing to design a marketing plan for the company EFG CZ spol. s r.o., representing a leading Czech firm engaged in the development, production and installation of electronic systems. The thesis is divided into four chapters. The first chapter describes the theoretical background which is necessary for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Zveřejnit od: 7. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zolák, Jan. Návrh marketingového plánu pro společnost EFG CZ spol. s r.o.. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek -
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Kristýna Svobodová -
Využití on-line marketingu v tanečním studiu Fatima
Hana Vlčková -
On-line marketing vybraného podniku
Filip Špacír -
Důležitost on-line marketingu v marketingovém mixu firmy
Jiří Šebek -
The role of social media in on-line marketing
Adéla Vlasáková -
On-line marketing jako nástroj marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Karolína Hromádková