Bc. Ondrej Václavík

Bakalářská práce

Marketingový plán vstupu vybrané firmy na trh

Marketing plan of the selected company entering the market
Abstract:
The bachelor's thesis analyzes using selected analytical methods such as PEST analysis, Porter's model of competitive forces, market segmentation, targeting and positioning of the US market, which the analyzed company Mythill, selling designer clothing, intends to enter in 2021. The bachelor thesis contains a draft marketing plan of the company Mythill for entering the US market.
Abstract:
Bakalárska práca analyzuje pomocou vybraných analytických metód ako je PEST analýza, Porterov model konkurenčných síl, segmentácia trh, targeting a positioning trh USA, na ktorý analyzovaná firma Mythill, predávajúca designové oblečenie, hodlá v roku 2021 vstúpiť. Bakalárska práca obsahuje návrh marketingového plánu firmy Mythill pre vstup na trh USA.
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
  • Oponent: Ing. Zdeněk Bednarčík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS vysoká škola, a.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku