JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC – Jiří Kadleček
Jiří Kadleček
Diplomová práce
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Anotace:
S rostoucím tlakem na snižování emisí CO2 se automobilový průmsysl zaměřuje na ekologičtější metody produkce a snaží se zanechávat neutrální uhlíkovou stopu po celou životní dobu produktu. Bateriové elektromobily získávají více pozornosti a skoro všichni velcí producenti automobilů představili v nedávné době elektrifikované modely. Elektromobily, jako relativně nové prodkuty na trhu, si našli cestu …víceAbstract:
With rising pressure on lowering CO2 emissions, the automotive industry is moving towards more ecological production methods and striving to be carbon-neutral throughout the lifecycle of the product. Battery Electric Vehicles (BEVs) are gaining more momentum and almost all big automotive players have recently introduced electrified vehicles to their line-up of models. As new products, BEVs are attractive …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85371
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 2. 2022
- Vedoucí: Pavel Čejka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85371
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Data & Analytics for Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingová komunikační strategie firmy
Bohdana Anna Šafranová -
Marketingová komunikační strategie restaurace
Veronika Adamčíková -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Komunikační strategie inovačního ekosystému Moravskoslezského kraje
Petr Spěvák