JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC – Jiří Kadleček
Jiří Kadleček
Master's thesis
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Abstract:
S rostoucím tlakem na snižování emisí CO2 se automobilový průmsysl zaměřuje na ekologičtější metody produkce a snaží se zanechávat neutrální uhlíkovou stopu po celou životní dobu produktu. Bateriové elektromobily získávají více pozornosti a skoro všichni velcí producenti automobilů představili v nedávné době elektrifikované modely. Elektromobily, jako relativně nové prodkuty na trhu, si našli cestu …moreAbstract:
With rising pressure on lowering CO2 emissions, the automotive industry is moving towards more ecological production methods and striving to be carbon-neutral throughout the lifecycle of the product. Battery Electric Vehicles (BEVs) are gaining more momentum and almost all big automotive players have recently introduced electrified vehicles to their line-up of models. As new products, BEVs are attractive …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 12. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85371
Thesis defence
- Date of defence: 26. 2. 2022
- Supervisor: Pavel Čejka
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KADLEČEK, Jiří. \textit{JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2021. Available from: https://theses.cz/id/4pgb0x/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85371
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Data & Analytics for Business Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingová komunikační strategie firmy
Bohdana Anna Šafranová -
Marketingová komunikační strategie restaurace
Veronika Adamčíková -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Komunikační strategie inovačního ekosystému Moravskoslezského kraje
Petr Spěvák