Jiří Kadleček

Master's thesis

JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC

JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Anotácia:
S rostoucím tlakem na snižování emisí CO2 se automobilový průmsysl zaměřuje na ekologičtější metody produkce a snaží se zanechávat neutrální uhlíkovou stopu po celou životní dobu produktu. Bateriové elektromobily získávají více pozornosti a skoro všichni velcí producenti automobilů představili v nedávné době elektrifikované modely. Elektromobily, jako relativně nové prodkuty na trhu, si našli cestu …viac
Abstract:
With rising pressure on lowering CO2 emissions, the automotive industry is moving towards more ecological production methods and striving to be carbon-neutral throughout the lifecycle of the product. Battery Electric Vehicles (BEVs) are gaining more momentum and almost all big automotive players have recently introduced electrified vehicles to their line-up of models. As new products, BEVs are attractive …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 2. 2022
  • Vedúci: Pavel Čejka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85371