Návrh marketingového plánu pro podnik působící v oblasti technologických služeb. – Bc. Michaela Zástěrová
Bc. Michaela Zástěrová
Master's thesis
Návrh marketingového plánu pro podnik působící v oblasti technologických služeb.
Proposal of a Marketing Plan for the Company operating in technology services.
Abstract:
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingový plán pro nově založený podnik MÁM VYBRÁNO s.r.o. za předpokladu využití teoretických znalostí z oblasti marketingu a strategického plánování. Práce je rozdělena do 4 hlavních kapitol. V první kapitole jsou zachyceny teoretické podklady k pochopení řešené problematiky marketingového plánování. Druhá kapitola se zabývá základní charakteristikou společnosti …moreAbstract:
The main objective of this thesis is a design of marketing plan for the new company MÁM VYBRÁNO s.r.o. by the use of theoretical knowledge of marketing and strategic planning. The thesis is divided into four chapters. In the first chapter a theoretical basis for understanding the issue of marketing planning is described. The second chapter deals with the basic characteristic of the company, including …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 12. 2015
Accessible from:: 21. 12. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZÁSTĚROVÁ, Michaela. \textit{Návrh marketingového plánu pro podnik působící v oblasti technologických služeb.}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/4phz6t/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Zástěrová, Michaela. Návrh marketingového plánu pro podnik působící v oblasti technologických služeb.. Liberec, 2015. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.12.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 21. 12. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration
Theses on a related topic
-
Product placement jako marketingový nástroj v současném filmu
Anastasia Shulpina -
Obalový a grafický design jako marketingový nástroj
Radka Ledecká -
Média jako marketingový nástroj
Yana Tomaidu -
Merchandising jako marketingový nástroj
Ema Tresová -
Sportovec jako marketingový nástroj výrobku
Marie Neradová -
Finanční gramotnost a její úroveň jako marketingový nástroj ve vybrané skupině.
Radoslav Vejchoda -
Firemní kultura jako marketingový nástroj
Jana Hůlová -
Low-cost cestování jako životní styl a současně marketingový nástroj
Jan Košťál
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights