Marketingová komunikace tuzemských e-shopů na sociálních sítích – Justina Peštová
Justina Peštová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace tuzemských e-shopů na sociálních sítích
Anotace:
V digitální době, kdy sociální sítě zásadně ovlivňují nákupní rozhodování i vnímání značek, představuje kvalitní marketingová komunikace klíčový nástroj úspěchu v e-commerce. Práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci českých e-shopů (About You, Answear a Zoot) na sociálních sítích, která v kontextu rostoucí konkurence v online prostředí a proměn nákupního chování představuje klíčový nástroj pro …víceAbstract:
In the digital age, when social networks fundamentally influence purchasing decisions and brand perception, quality marketing communication is a key tool for success in e-commerce. The work focuses on the marketing communication of Czech e-shops (About You, Answear and Zoot) on social networks, which in the context of growing competition in the online environment and changes in shopping behavior represents …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2025
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/jyrc6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2025
- Vedoucí: Ing. Kristína Vyšínová
- Oponent: Ing. Robert Šinkner, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Strategie digitálních platforem pro získaní a udržení publika
Richard Kovanda -
Návrh marketingové strategie prostřednictvím internetu. Vybrané webové projekty z pohledu uživatelské zkušenosti.
Iveta Oršulíková -
Marketingová strategie na sociálních sítích ve vybraném podniku
Karolína Singh -
Marketingová strategie nové digitální platformy
Ondřej Svoboda -
Analýza marketingové strategie decentralizovaných burz a identifikace jejich zákazníků
Marek Kraus -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Digitální marketing a jeho vliv na spotřebitelské chování
Denisa TURKOVÁ