Badatelsky orientovaná výuka matematiky na 1. stupni ZŠ – Martina Nedělová
Martina Nedělová
Diplomová práce
Badatelsky orientovaná výuka matematiky na 1. stupni ZŠ
Inquiry-based mathematics education in primary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá badatelsky orientovanou výukou a jejím zařazením do hodin matematiky na 1. stupni základní školy. Cílem práce je na základě studia dostupné odborné didaktické literatury a dalších didaktických a podpůrných materiálů popsat úrovně bádání, analyzovat fáze badatelsky orientované výuky, posoudit roli žáka a roli učitele v ní, shrnout výhody a nevýhody a studovat možnosti jejího …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on inquiry-based mathematics education in primary school. The aim of the thesis is to analyse the phases of inquiry-based education, characterize the role of the teacher and the student, sum up the advantages and disadvantages and determine its usage in the Mathematics. All these parts are based on available didactic literature. There is also a set of lesson plans developed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM5753
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2019
- Vedoucí: PhDr. Jana Cachová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Lukáš Vízek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 5. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ -
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky
Patrik KLOFÁČ
Název
Vložil
Vloženo
Práva