Badatelsky orientovaná výuka matematiky na 1. stupni ZŠ – Martina Nedělová
Martina Nedělová
Master's thesis
Badatelsky orientovaná výuka matematiky na 1. stupni ZŠ
Inquiry-based mathematics education in primary school
Abstract:
Diplomová práce se zabývá badatelsky orientovanou výukou a jejím zařazením do hodin matematiky na 1. stupni základní školy. Cílem práce je na základě studia dostupné odborné didaktické literatury a dalších didaktických a podpůrných materiálů popsat úrovně bádání, analyzovat fáze badatelsky orientované výuky, posoudit roli žáka a roli učitele v ní, shrnout výhody a nevýhody a studovat možnosti jejího …moreAbstract:
This diploma thesis is focused on inquiry-based mathematics education in primary school. The aim of the thesis is to analyse the phases of inquiry-based education, characterize the role of the teacher and the student, sum up the advantages and disadvantages and determine its usage in the Mathematics. All these parts are based on available didactic literature. There is also a set of lesson plans developed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 3. 2019
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM5753
Thesis defence
- Date of defence: 10. 5. 2019
- Supervisor: PhDr. Jana Cachová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Lukáš Vízek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 5. 2019 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / field:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Theses on a related topic
-
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ -
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky
Patrik KLOFÁČ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights