Marketing Communication in the Company Providing Gastronomic Services – Henry Zavaleta Moya
Henry Zavaleta Moya
Bakalářská práce
Marketing Communication in the Company Providing Gastronomic Services
Marketing Communication in the Company Providing Gas-tronomic Services
Anotace:
Zavaleta Moya, H. Marketing Communication in the Company Providing Gas-tronomic Services. Bachelor thesis. Brno: Mendelova Univerzita v Brně, 2021 Tato bakalářská práce se zabývá problematickou situací, v níž se nachází mexická restaurace se sídlem v centru Brna, která po roce provozu má za cíl růst a najít své místo na trhu. Tato situace je zkoumána za pomoci analýzy použití a správy marketingových …víceAbstract:
Zavaleta Moya, H. Marketing Communication in the Company Providing Gas-tronomic Services. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2021 This bachelor thesis deals with the problematic situation faced by a Mexican restaurant located in Brno that has to grow and position itself in the market after a year of operations, by analyzing the usage of the marketing communication tools. The literature review …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / Mezinárodní podnikání v AJ
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová