Marketing Communication in the Company Providing Gastronomic Services – Henry Zavaleta Moya
Henry Zavaleta Moya
Bachelor's thesis
Marketing Communication in the Company Providing Gastronomic Services
Marketing Communication in the Company Providing Gas-tronomic Services
Abstract:
Zavaleta Moya, H. Marketing Communication in the Company Providing Gas-tronomic Services. Bachelor thesis. Brno: Mendelova Univerzita v Brně, 2021 Tato bakalářská práce se zabývá problematickou situací, v níž se nachází mexická restaurace se sídlem v centru Brna, která po roce provozu má za cíl růst a najít své místo na trhu. Tato situace je zkoumána za pomoci analýzy použití a správy marketingových …moreAbstract:
Zavaleta Moya, H. Marketing Communication in the Company Providing Gas-tronomic Services. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2021 This bachelor thesis deals with the problematic situation faced by a Mexican restaurant located in Brno that has to grow and position itself in the market after a year of operations, by analyzing the usage of the marketing communication tools. The literature review …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 1. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZAVALETA MOYA, Henry. \textit{Marketing Communication in the Company Providing Gastronomic Services}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/4pyfgo/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / International Business
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová