Bc. Jana DARMOVZALOVÁ

Bakalářská práce

Vliv a působení reklamy na dětského spotřebitele

Influence of advertisement interested in children´s consumer
Anotace:
Bakalářská práce {\clqq} Vliv a působení reklamy na dětského spotřebitele {\clqq} se zabývá tématem vlivu reklamy a médií na dospívající dívky. Teoretická část je zaměřena na obecné znalosti z oblasti reklamy a jejího působení na spotřebitele. Hlavním cílem práce je vysledovat na provedených výzkumech souvislosti mezi sledováním reklamy mladými dívkami a jejich představami o ideálu krásy. Práce si …více
Abstract:
This bachelor´s work named {\clqq} Influence of advertisement focused on children´s consumer`` is concentrated with incidence of commercial and media aimed to adolescent girls. The the-oretical part is concentrated with general knowledge about advertising and it´s incidence on children´s consumer. The main task is to find out the connection between watching com-mercials at media and vision of beauty …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Identifikátor: 7449

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DARMOVZALOVÁ, Jana. Vliv a působení reklamy na dětského spotřebitele. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace